Help

Account

Je kunt met of zonder account een bestelling plaatsen, maar een account heeft enkele voordelen.

Zo zijn bijvoorbeeld je adresgegevens, je bestelgeschiedenis en je lijst met favorieten opgeslagen in je account.

Category: Account

Als je je wachtwoord vergeten bent, kun je via ‘inloggen’ je e-mailadres invullen, Je kunt ook hier klikken. Je krijgt dan een nieuw wachtwoord per e-mail toegestuurd. Dat wachtwoord kun je daarna zelf weer aanpassen in ‘mijn account’.

 

Category: Account

Je kunt op ieder moment inloggen in je eigen account en daar je wachtwoord, afleveradres etc. aanpassen.

Category: Account

Nieuwe Site

Er zijn kleine veranderingen gemaakt in de manieren van verzending en betaling. Dit is alleen maar eenvoudiger geworden. Plaats je bestelling zoals gewoonlijk en volg de stappen zoals aangegeven, het wijst zich helemaal vanzelf!

Category: Nieuwe Site

Als je, op de oude site, nog een betaalde bestelling had die nog verzonden moest worden, kun je er vanuit gaan dat het op de normale manier naar je wordt verstuurd.

Category: Nieuwe Site

Zoals je hebt gezien hebben we onze site vernieuwd! We zijn er heel erg blij mee en natuurlijk zijn we super trots. We hebben allemaal hard gewerkt maar mocht je toch ergens nog een foutje tegenkomen *bloos* laat je ons dat dan alsjeblieft weten!? Je kunt ons mailen door hier te klikken.

Category: Nieuwe Site

Dat klopt. Helaas is het niet mogelijk om je bestellingen van de oude site terug te bekijken. Excuses hiervoor!

Category: Nieuwe Site

Tegoedbonnen zijn ook overgenomen van de oude site, de code en het resterende bedrag zijn ongewijzigd! Ook op de nieuwe site zijn de tegoedbonnen onbeperkt geldig!

Category: Nieuwe Site

Kom je er niet uit? Of heb je nog andere vragen of problemen neem dan gerust contact met ons op.

 

Category: Nieuwe Site

Dat is gewoon overgenomen van de oude site, behalve je wachtwoord. Dat wegens veiligheid en privacy redenen. Je kunt direct een nieuw wachtwoord aanmaken om zo weer gebruik te maken van je account.

Category: Nieuwe Site

Shoppen

IDEAL: Gratis, veilig en erg gemakkelijk! Je wordt direct doorgelinkt naar je eigen pagina voor internetbankieren. Hier kun je het bedrag overmaken en het geld staat meteen bij ons op de rekening. Voordeel is dus, dat je bestelling meteen kan worden verzonden!

Paypal: Veilig, slim en snel online betalen doe je met Paypal!

Creditcard: Wij accepteren Mastercard, Visa en American Express

Verder accepteren we Amex, Sofort banking, Bankcontact en Meastro.

Category: Shoppen

Bestellen kan met of zonder account. Voor meer informatie over de voordelen van een account zie de FAQ categorie: Account.

Category: Shoppen

Wil je van de koop afzien? Zolang je order nog niet verzonden is, heb je 5 dagen de tijd om te annuleren.

Bij annuleren kun je contact opnemen met onze Klantenservice.

Category: Shoppen

Er zijn verschillende manieren om te zoeken binnen onze website.

Je kunt winkelen via Shop op categorie. Ga met je pijltje op ‘VINTAGE KLEDING’ staan, je ziet dan een ‘drop-down’menu, hier kun je zoeken binnen de verschillende categorieën en je zoekopdracht verfijnen door op de categorieën te klikken.

Zowel in de algemene ‘vintage kleding’ pagina als in ieder van de categorieën kun je filteren op kleur, maat, prijs, merk, materiaal en last but not least introduceren wij als enige(!) de Shop op periode! Ben je op zoek of nieuwsgierig naar artikelen uit een bepaald decennium dan kun je gebruik maken van deze tool. Ons assortiment reikt vanaf de jaren 20 tot de jaren 80.

We hebben ook een handige zoekfunctie, deze vindt je rechtsbovenin naast het winkelwagentje. Door op het vergrootglas te klikken krijg je bovenin de pagina een zoekbalk. Hier kun je zoeken op naam, artikelnummer, maat, kleur etc. De meest gezochte zoektermen komen dan tevoorschijn via een ‘drop down’.

Category: Shoppen

Onderaan de website kun je je opgeven voor de ILV Nieuwsbrief door je e-mail adres door te geven. Je wordt dan per e-mail op de hoogte gehouden van de laatste nieuwtjes en lopende acties.

Category: Shoppen

Nee, dit kunnen we momenteel niet.

Category: Shoppen

Jazeker! Deze vind je bij elk product, in het ‘maattabel’ tabje. Let erop dat iedere item een eigen maattabel heeft.

En we hebben ook nog deze pagina om te laten zien hoe je jezelf het beste kunt opmeten om de juiste maat te bepalen. Succes!

Category: Shoppen

Ruilen

De items dienen in dezelfde staat, inclusief aangehechte prijskaartjes, binnen 60 dagen geretourneerd te zijn. Voor Vintage items geldt een retourtermijn van 4 dagen (exclusief zondag).

Category: Ruilen

Indien je een artikel wenst te ruilen dan zijn de verzendkosten van het nieuwe product voor ons. De retourkosten vergoeden we niet.

Category: Ruilen

Natuurlijk kan dat!

Let op: als je een artikel kiest dat goedkoper is dan het origineel, dan wordt het resterende bedrag terugbetaald via de webshop. Als het artikel dat je kiest duurder is dan het origineel dan kun je het resterende bedrag in de winkel betalen.

Category: Ruilen

Ja, dat kan.

Stuur ons een e-mail zoals bij een standaard ruil, Klantenservice.

Je kunt het item terugsturen naar het onderstaande adres, met een briefje met de tekst ‘RUIL’ met je naam en adres. Voeg ook (een kopie van) de winkelbon toe.

Ilovevintage.nl – Store & Office

Prinsengracht 201

1015DT Amsterdam

Nederland

Category: Ruilen

Retourneren kan op het onderstaande adres, voeg een briefje toe met ‘RUIL’, je naam en ordernummer (of het retourformulier):

Ilovevintage.nl – Store & Office

Prinsengracht 201

1015DT Amsterdam

Nederland

Category: Ruilen

Als je een item wilt ruilen neem dan contact op met onze Klantenservice.
Laat ons weten wat je ordernummer is, welk artikel je wilt ruilen en welk artikel je graag zou willen ontvangen. We controleren de beschikbaarheid en zorgen ervoor dat het artikel voor je opzij wordt gezet.
Het nieuwe artikel wordt zo snel mogelijk na ontvangst van het geretourneerde item (en eventuele aanvullende betaling) verzonden. Het resterende bedrag wordt uiteraard teruggestort op je rekening of met een tegoedbon.

Category: Ruilen
Tag: ruilen

Als we het gewenste artikel niet beschikbaar hebben, dan kun je een ander item kiezen of het item retourneren voor een terugbetaling.

Category: Ruilen

Retourneren

Voor retourneren gelden de volgende regels:

Graag de producten in dezelfde staat inclusief aangehechte prijskaartjes binnen 60 dagen terugsturen. Wij zullen dan het aankoopbedrag maximaal 5 werkdagen na ontvangst van de retourzending terugstorten op je rekening. Hierbij worden de originele verzendkosten en de retourkosten NIET vergoed.

Voor Vintage items geldt een retourtermijn van 4 dagen (exclusief zondag).

Tijdelijke actie!

In de maanden December en Januari verzachten we de pijn van het retourneren.

Retourneren vindt niemand leuk, maar soms is er geen andere keus. Met de juiste maattabellen en instructies maken we het zo duidelijk en overzichtelijk mogelijk voor je, zodat je de juiste maat kan kiezen. Mocht het uiteindelijk toch niet passen of aan je verwachtingen voldoen, kun je het nu met minder pijn terugsturen. Voorheen kostte een retour vanuit NL ongeveer 7 euro en vanuit België tussen de 12-17 euro. En je moet ook vaak in de rij wachten en op het postkantoor betalen. We gaan het de komende twee maanden anders aanpakken.

Wat gaat er veranderen:

  •  Je meldt je retour bij ons aan.
  • Wij sturen je een link waarbij je zelf een afleverpunt kunt kiezen en zelf het retourlabel kunt uitprinten.
  • Vervolgens plak je het verzendlabel op je retour en geef je het enkel af op het afleverpunt.
  • That’s it!
  • De kosten, die ook nog stukken lager liggen, verrekenen wij met het retourbedrag.
  • En we zullen alleen het bedrag in mindering brengen als je je bestelling compleet retourneert. Bij omruilen brengen wij dus HELEMAAL geen retour- en verzendkosten in rekening.
  • Wat zijn de kosten? Vanuit Nederland € 3,90  vanuit België € 5,90 

 

*  Maximaal één gratis omruiling per bestelling
*  Voor bestellingen vanaf €25,-
Category: Retourneren

Natuurlijk kan dat! Let op: De terugbetaling gebeurt wel via de webshop!

Category: Retourneren

Ja, dat kan.

Je kunt het item terugsturen naar het onderstaande adres, met een briefje met de tekst ‘RETOUR’ met je naam, adres en je IBAN en BIC nummer. Voeg ook (een kopie van) de winkelbon toe.

Ilovevintage.nl – Store & Office
Prinsengracht 201
1015DT Amsterdam
Nederland

 

Tijdelijke actie!

In de maanden December en Januari verzachten we de pijn van het retourneren.

Retourneren vindt niemand leuk, maar soms is er geen andere keus. Met de juiste maattabellen en instructies maken we het zo duidelijk en overzichtelijk mogelijk voor je, zodat je de juiste maat kan kiezen. Mocht het uiteindelijk toch niet passen of aan je verwachtingen voldoen, kun je het nu met minder pijn terugsturen. Voorheen kostte een retour vanuit NL ongeveer 7 euro en vanuit België tussen de 12-17 euro. En je moet ook vaak in de rij wachten en op het postkantoor betalen. We gaan het de komende twee maanden anders aanpakken.

Wat gaat er veranderen:

  •  Je meldt je retour bij ons aan.
  • Wij sturen je een link waarbij je zelf een afleverpunt kunt kiezen en zelf het retourlabel kunt uitprinten.
  • Vervolgens plak je het verzendlabel op je retour en geef je het enkel af op het afleverpunt.
  • That’s it!
  • De kosten, die ook nog stukken lager liggen, verrekenen wij met het retourbedrag.
  • En we zullen alleen het bedrag in mindering brengen als je je bestelling compleet retourneert. Bij omruilen brengen wij dus HELEMAAL geen retour- en verzendkosten in rekening.
  • Wat zijn de kosten? Vanuit Nederland € 3,90  vanuit België € 5,90 

 

*  Maximaal één gratis omruiling per bestelling
*  Voor bestellingen vanaf €25,-
Category: Retourneren

Dat kan! Je krijgt dan een nieuwe Cadeaubon per e-mail. Ook deze is onbeperkt geldig.

Category: Retourneren

Wanneer wij een retour hebben ontvangen, krijg je van ons binnen 5 werkdagen, per e-mail bericht.

Mocht het zo zijn dat je nog niets van ons hebt vernomen, neem dan contact op met onze Klantenservice.

Category: Retourneren

De terugbetaling gaat op dezelfde manier als waarop je de order betaald hebt. Heb je je bestelling dus betaald met Paypal, dan betalen we je via Paypal terug. Heb je je bestelling betaald met je Visa-kaart, dan krijg je de terugbetaling via je VISA account enzovoort.

Category: Retourneren

Wij doen ons best om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht dit niet zo zijn, dan kun je een product retourneren.

 

Retourneren kan op het onderstaande adres, met een briefje met je naam en ordernummer erbij (of het ingevulde retourformulier):

Ilovevintage.nl – Store & Office

Prinsengracht 201

1015DT Amsterdam

Nederland

 

LET OP: Geef op het adreslabel duidelijk aan dat niet bij onze buren geleverd mag worden! Dit om te voorkomen dat je pakketje zoekraakt.

Tijdelijke actie!

In de maanden December en Januari verzachten we de pijn van het retourneren.

Retourneren vindt niemand leuk, maar soms is er geen andere keus. Met de juiste maattabellen en instructies maken we het zo duidelijk en overzichtelijk mogelijk voor je, zodat je de juiste maat kan kiezen. Mocht het uiteindelijk toch niet passen of aan je verwachtingen voldoen, kun je het nu met minder pijn terugsturen. Voorheen kostte een retour vanuit NL ongeveer 7 euro en vanuit België tussen de 12-17 euro. En je moet ook vaak in de rij wachten en op het postkantoor betalen. We gaan het de komende twee maanden anders aanpakken.

Wat gaat er veranderen:

  •  Je meldt je retour bij ons aan.
  • Wij sturen je een link waarbij je zelf een afleverpunt kunt kiezen en zelf het retourlabel kunt uitprinten.
  • Vervolgens plak je het verzendlabel op je retour en geef je het enkel af op het afleverpunt.
  • That’s it!
  • De kosten, die ook nog stukken lager liggen, verrekenen wij met het retourbedrag.
  • En we zullen alleen het bedrag in mindering brengen als je je bestelling compleet retourneert. Bij omruilen brengen wij dus HELEMAAL geen retour- en verzendkosten in rekening.
  • Wat zijn de kosten? Vanuit Nederland € 3,90  vanuit België € 5,90 

 

*  Maximaal één gratis omruiling per bestelling
*  Voor bestellingen vanaf €25,-

Als je meer vragen hebt over Retourneren, kun je natuurlijk contact opnemen met onze Klantenservice 

Category: Retourneren

Levering / Verzending

Land Verzendoptie Verzendkosten Verzendtijd * (na ontvangst van betaling)
Nederland Post NL Gratis Verzending 2-4 Dagen
DPD Gratis Verzending 2-4 Dagen
Service Delivery Point Gratis Verzending 2-4 Dagen
Post NL Avondbezorging € 2,50 1-3 Dagen
België, Duitsland Post NL Gratis Verzending 2-4 Dagen
DPD Gratis Verzending 4-8 Dagen
Service Delivery Point Gratis Verzending 2-4 Dagen
Verenigd Koninkrijk, Luxemburg, Oostenrijk, Denemarken, Frankrijk Post NL € 8,47 4-8 Dagen
DPD € 6,05 4-8 Dagen
Service Delivery Point € 6,05 4-8 Dagen
DHL Express  €22,39 1-2 Dagen
Orders boven €100,- Gratis Verzending 4-8 Dagen (DPD)
Griekenland, Roemenië, Zweden, Tsjechië, Finland, Estland, Hongarije, Spanje, Italië, Litouwen, Portugal, Polen Post NL € 13,92 4-8 Dagen
DPD € 12,50 4-8 Dagen
Service Delivery Point € 15,13 4-8 Dagen
DHL Express € 22,39 2-3 Dagen
Orders boven €150,- Gratis Verzending 4-8 Dagen (DPD)
Ierland DPD € 12,10 4-8 Dagen
UPS € 15,13 4-8 Dagen
Orders boven €150,- Gratis Verzending 4-8 Dagen (DPD)
Alle overige landen DHL Express € 48,40 DHL Express (2-4 Dagen)
Post NL € 30,25 PostNL (1-2 Weken)
Orders boven €250,- Gratis Verzending 2 Weken (DPD)

* De levertijd is, nadat wij de order hebben verzonden, afhankelijk van de verzendmaatschappij en is daarom een schatting.

Mocht het zo zijn dat een artikel niet meer op voorraad is, dan zullen wij dit per e-mail aangeven.

Hebben wij verzuimd een artikel mee te sturen, neem dan contact op met de Klantenservice. Wij zullen het artikel dan zo spoedig mogelijk naleveren.

Zodra de betaling is verwerkt, wordt de bestelling zo snel mogelijk naar je opgestuurd. Bij de meeste betaalmethoden is dat vrijwel direct, bij overschrijving duurt het wat langer.

Na verzending heb je je bestelling meestal een dag (of twee) later in huis. De duur van de verzending is, nadat wij de bestelling hebben verzonden, afhankelijk van de verzendmaatschappijen en is daarom een schatting.

Zodra het pakketje op de post gaat, krijg je per e-mail van ons een bevestiging.

Je kan het pakketje op elk woon- of werkadres laten afleveren. Het is helaas niet mogelijk om bij een Postkantoor of postbus te laten bezorgen.

Zodra we de betaling hebben ontvangen en het pakketje op de post gaat, krijg je per e-mail van ons een bevestiging.

Bij zendingen verzonden met DPD EN POSTNL krijg je een Track & Trace code waarmee je de levering kan volgen. Deze komt via DPD en POSTNL zodra zij de zending hebben ingeboekt.

Bij zendingen die zijn verzonden met DHL Global Mail krijg je track en trace code.

Onze producten ondergaan een strenge controle. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn, neem dan svp contact op met onze Klantenservice.

Heb je een artikel ontvangen wat je niet hebt besteld, laat het ons meteen weten via onze Klantenservice.

Ja, zodra je je afleveradres hebt ingevuld verandert de winkelwagen automatisch de verzendkosten en het totaal te betalen bedrag.

Load More

 

 

 

preloader